Saturday, January 17, 2009

Aku Just Editor untuk wedding Ini

untuk pertama kalinya aku memasukkan entry wedding di dalam blog aku ni..ramai yang tanya
"ko de wat wedding ke?berapa charge?x penah nampak pon gbr wedding lam fotopages ko?"...
Untuk pengetahuan semua,sebenarnya aku memang x ambik gbr wedding..aku bukan wedding phtographer..tetapi khidmat jurugambar aku leh berikan khas untuk saudara2,member2,kenalan2,adik beradik dan sape2 yg rapat ngan aku..sebarang link dari mereka maybe aku boleh pertimbangkan..tetapi secara amnye aku bukan wedding phtographer..sebab aku mmg xde kelayakan pon dalam wedding ni..sebab ape aku x officially ambik wedding?tggu masa yang sesuai..aku akn coretkan dalam blog ni..
"abes tu kalau x ambik wedding,cmne ko de byk gbr wedding?"

hmm..macam yang aku cakapkan td..just untuk kenalan saje..kadang2 aku tolong member2 aku untuk wat editing je lam gbr wedding diorang..secara basicnye aku x berapa minat ambik wedding ni..bukannye x suke tp aku xnak bertanggungjawab dalam risiko yg melibatkan kenangan pasangan pengantin tersebut..mengapa aku katakan wedding ni merupakan satu risiko?korang cubala wat wedding photography..korang akan faham..
ooo..lupa plak..di bawah ni majlis resepsi saudara Faisha dan Sarah..Faisha ni rakan sekerja aku time aku keje kat Isetan Garden dulu..member aku ari(si pembuat shushi) dan abg johan(john petrucci)yg ambik gbr ni..aku keje time ni..






aku masih mentah dan perlukan bimbingan..sila komen untuk menambah kualiti hasil kerja aku..peace..=]
banyak lagi gambar di sini

1 comment:

  1. wah...sudah ada blog plak semenjak dh belajar wat blog td ek...bagus...bagus...feel free to visit my blog http://www.penakehidupanku.blogspot.com...hehehe

    ReplyDelete