Saturday, January 17, 2009

Satu Pembaharuan ke Titik Seterusnya

alhamdulillah..aku skrang da mempunyai blog sendiri..memang x di jangka2..hehe

aku memang xde berniat pon nak membuat bende2 alah ni tp setelah aku berfikir secara rasional..aku rasa kenela gak aku wat..ini adalah titik permulaan aku untuk lebih matang supaya aku x berada pada takuk yang lama..aku masih lagi mengupdate fotopages aku tapi mungkin aku lebih cenderung ke blog ni sbb umpama anak yang baru lahir,aku harus memastikan anak ni diberi kelengkapan yang secukupnya..

untuk permulaan ni maybe blog aku belom lagi meriah atau memuaskan..dalam masa ke semasa aku akn cuba mengupgrade dengan pelbagai corak dan agenda yang terkini..doakan blog aku success..adios..


p/s:aku kejang otot sebab x biasa menulis banyak2..haha
untuk gambar besar klik di sini


currently listening to Stockholm Syndrome by, Muse

No comments:

Post a Comment