Saturday, January 24, 2009

i need to sell my dslr!!!


aku da buat keputusan mukatamad..tiada dolak dalih dalam keputusan aku sekarang..apa yang aku pikirkan ni da betul2 masak dan ini adalah mukatamad..aku butuhkan wang secepat mungkin..kewangan aku tidak mengizinkan dan ini adalah sebab utama aku membuat satu keputusan yang aku x penah jangkakan..
yupp..aku nak jual 'sayang' aku..aku da nekad..walaupun aku berasa x sampai hati tapi aku betul2 terpaksa untuk menjamin kewangan aku..huhu..jangan ada yang nak tanya2 lagi kenapa aku membuat keputusan macam ni..aku sememangnya da nekad.huhu..maybe kalau ada rezeki aku akan cuba mendapatkan kembali 'sayang' aku tuh..
tapi kengkawan semua jangnlah risau..dengan kehilangan benda yang paling berharga tu,blog aku ni masih tetap aktif seperti biasa tp gegambaran dan visualisasi yg menarik mungkin akn kurang sedikit..diulangi ye..kuranggg...bukannye xde langsung..

ini adalah specification aku telah tetapkan..sila sebarkan ye..

For Sale
Sony Alpha 200
with lense 18-70mm 3.5-4.6 aku jual RM1200
condition x sampai setahun lagi..tip top beb..

Speedlite Vivitar untuk sony(ini jenis 3rd party punya)
aku jual RM400..pon ok lagi..banyak berjasa kat aku ni..huhu

CPL filter Hoya Brand untuk sony gak..aku jual RM70..layan kalau wat outdoor beb..i like..

dengan pembelian body camera tu aku bg free longnose bag..x penah pakai pon..hehe

sesiapa yang berminat leh cntct nbr aku ni..013 3618815
atau ym saje kat aku..fareez_kariovaskular@yahoo.com

camera aku ni aku x iklankan lg dalam mane2 ruang iklan lam tenet..so kalau nak..cpt2la sblm aku iklankan..aku bg peluang kat mmber2 dulu..

ooo..lupa lak..si ari nak jual lense 70-200mm Minolta dia..sape2 nak harga ditetapkan adalah RM250 sahaja..tersangatla murah..

sebarang tawar menawar aku xleh nak layan sgt..kalau korang mintak tawar aku tersangatla sedih..huhu..

papehal aku akn update lg di sini..

11 comments:

  1. aiseh nak jual ker??
    tak per,kewangan tak setabil agaknyer...
    ok nanti kami inform pada member2 yang nak beli kamera...

    ReplyDelete
  2. ok..aku taknak tanya apsal ko nak jual kamera tu? aku tanya benda lain..aku nak tanya, kenapa ko tak kasi orang tanya kenapa ko nak jual kamera tu? :)

    ReplyDelete
  3. jual diri la doh, tapi jgn jual kamera!

    ahahahahaha

    ReplyDelete
  4. COP AKU NK BELI YER! body jer boleh?

    ReplyDelete
  5. pok...jual tok nk amik apa tek?

    ReplyDelete
  6. hahaha hye syuk! aku dh cop k semua org! HAHA

    ReplyDelete
  7. err...
    bang boleh murah lg x camera tu...
    sy minat nk beli ni...
    hikhikhik

    ReplyDelete
  8. papehal kalau nak deal sila cntct number yang tertera tu k..

    ReplyDelete
  9. ala abg ni kerekla...
    blhla jual murah2 kt sy...
    xkan ngn rumet pn nk berkire...
    wawawa

    ReplyDelete
  10. ele... nak tuko system la tu..heh..

    ReplyDelete